Cumpărătorii iau prea mult timp să cumpere o casă - asta se întâmplă pe piața imobiliară
Indiferent dacă oamenii sunt ferm hotărâți sau permanent indecisi, există un fapt incontestabil: cumpărătorii de proprietăți noi au nevoie de 124 de ore pentru a-și găsi casa de vis și ao cumpăra. Pe baza unei analize bazate pe un eșantion de 2.000 de potențiali cumpărători, sa constatat că sunt necesare mai mult de 10 zile înainte de semnarea unui contract de vânzare.
Dar ce depinde această creștere aproape dramatică a timpului dintre faza de pre-achiziție și achiziția efectivă?
În general, este o atitudine care rezultă dintr-o insecuritate de bază. Poate că națiunile în care acest fenomen este concentrat nu garantează un nivel de transparență, astfel încât să permită investitorilor să ia acest pas în liniște și seninătate totală.
Cum pot face vânzătorii această situație? Și mai presus de toate, care ar putea fi soluția care să le permită să își segmenteze cererea pentru a evita aceste faze stagnate?
Pentru a promova o întâlnire mai rapidă între cerere și ofertă, este necesar să includeți cât mai multe detalii în anunțul dvs., pentru a garanta o viziune generală care poate crea o imagine clară și ușor de înțeles pentru toți viitorii proprietari de case.
Conform studiilor statistice, de fapt, mai presus de toate noile Mileniale, despre care știm că domină scena globală a pieței imobiliare, se ocupă de acele detalii care ar putea fi extrem de discriminatorii în alegerea și alegerea unei proprietăți.
Înainte de a opta pentru o proprietate, cumpărătorii cu vârste cuprinse între 21 și 29 de ani petrec mult timp pentru analiza detaliată a fiecărui detaliu al proprietății, în faza de pre-achiziție. Mai puțin timp este folosit de portofoliile de bărbați cu vârste cuprinse între 30 și 39 de ani, poate tocmai datorită nevoilor mai iminente, date atât de vârstă, cât și de responsabilitățile limitate la sfera de lucru și / sau de familie.
Conform sondajului raportat anterior, ar fi mai util pentru cumpărători, și mai rapid pentru vânzători, să petreacă mai mult timp în căutarea a priori asupra detaliilor proprietății, mai degrabă decât vizita fizică a aceluiași, dacă, încă de la început, nu sunt toate prezente condițiile necesare care oferă o imagine satisfăcătoare a casei în cauză.
Veți înțelege bine că cheia a tot ceea ce gravitează în jurul conceptului de aderare a ideilor și concretizarea acestora în casa visurilor tale.
Situația economică precară din întreaga lume, declanșată de criza globală, a încurajat cumpărătorii din întreaga lume să aleagă proprietăți cu un spirit mai critic care, ipotetic, ar putea satisface nevoile lor.
Motivul pentru care, celebrul 124 de ore de timp, a fost folosit pentru a putea alege, nu este un simptom al unei crize pe piața imobiliară sau al incapacității vânzătorilor de a se conecta perfect cu partea cererii. Dar totul provine dintr-o "maturitate" puternică care se extinde în portofoliul viitorilor cumpărători care, înainte de a face un pas atât de important, vor să se asigure că au toate acreditările corecte să o facă!
Dar ce depinde această creștere aproape dramatică a timpului dintre faza de pre-achiziție și achiziția efectivă?
În general, este o atitudine care rezultă dintr-o insecuritate de bază. Poate că națiunile în care acest fenomen este concentrat nu garantează un nivel de transparență, astfel încât să permită investitorilor să ia acest pas în liniște și seninătate totală.
Cum pot face vânzătorii această situație? Și mai presus de toate, care ar putea fi soluția care să le permită să își segmenteze cererea pentru a evita aceste faze stagnate?
Pentru a promova o întâlnire mai rapidă între cerere și ofertă, este necesar să includeți cât mai multe detalii în anunțul dvs., pentru a garanta o viziune generală care poate crea o imagine clară și ușor de înțeles pentru toți viitorii proprietari de case.
Conform studiilor statistice, de fapt, mai presus de toate noile Mileniale, despre care știm că domină scena globală a pieței imobiliare, se ocupă de acele detalii care ar putea fi extrem de discriminatorii în alegerea și alegerea unei proprietăți.
Înainte de a opta pentru o proprietate, cumpărătorii cu vârste cuprinse între 21 și 29 de ani petrec mult timp pentru analiza detaliată a fiecărui detaliu al proprietății, în faza de pre-achiziție. Mai puțin timp este folosit de portofoliile de bărbați cu vârste cuprinse între 30 și 39 de ani, poate tocmai datorită nevoilor mai iminente, date atât de vârstă, cât și de responsabilitățile limitate la sfera de lucru și / sau de familie.
Conform sondajului raportat anterior, ar fi mai util pentru cumpărători, și mai rapid pentru vânzători, să petreacă mai mult timp în căutarea a priori asupra detaliilor proprietății, mai degrabă decât vizita fizică a aceluiași, dacă, încă de la început, nu sunt toate prezente condițiile necesare care oferă o imagine satisfăcătoare a casei în cauză.
Veți înțelege bine că cheia a tot ceea ce gravitează în jurul conceptului de aderare a ideilor și concretizarea acestora în casa visurilor tale.
Situația economică precară din întreaga lume, declanșată de criza globală, a încurajat cumpărătorii din întreaga lume să aleagă proprietăți cu un spirit mai critic care, ipotetic, ar putea satisface nevoile lor.
Motivul pentru care, celebrul 124 de ore de timp, a fost folosit pentru a putea alege, nu este un simptom al unei crize pe piața imobiliară sau al incapacității vânzătorilor de a se conecta perfect cu partea cererii. Dar totul provine dintr-o "maturitate" puternică care se extinde în portofoliul viitorilor cumpărători care, înainte de a face un pas atât de important, vor să se asigure că au toate acreditările corecte să o facă!