Imobiliare comerciale: tendințele anului 2019
Printre diferitele segmente aparținând pieței imobiliare, cel care capătă o importanță mai mare după sectorul rezidențial este cel comercial.
Dar, în ciuda faptului că există o „cerere foarte mare de clădiri noi în scopuri comerciale și în ciuda faptului că economia se redresează după ani de criză, reclama se confruntă cu o fază de impas.
Vorbim despre investiții care înregistrează în continuare un declin de 45 de miliarde în ultimul an.
Dar să trecem la miezul acestei probleme. Astăzi, de fapt, am decis să analizăm această circumstanță în cel mai bun mod, să înțelegem pe deplin dinamica și să încercăm să ipotezăm posibilele prognoze viitoare.
Deci, dacă sunteți gata, putem deschide articolul nostru!
Pornim de la presupunerea că, în comparație cu alte categorii ale sectorului imobiliar, investițiile cu amănuntul oferă stimuli particulari pentru cumpărători. Nu vorbim doar și exclusiv de vânzarea proprietății în sine, ci de oportunitățile din punct de vedere economic al veniturilor. Prin urmare, este ușor să înțelegem cum acest segment este important pentru un procent bun de investitori. Deci de ce scad investițiile? Vedem situația europeană.
Investiția, în general, în imobiliare nerezidențiale, în Europa, a ajuns la 256 miliarde de euro în ultimul an. Obiectivul principal este cel al birourilor, în timp ce vânzarea cu amănuntul a atins - cu 25% (cu circa 41 miliarde mai puțin) decât anul precedent. Și cota pentru investiții comerciale? De la 21% la 15%.
Prin urmare, există o mare incertitudine din partea investitorilor. Dar să aruncăm o privire mai atentă la imaginea principalelor realități europene.
• Germania este cel mai important motor economic din acest sector. În ciuda acestui fapt, chiar și în acest caz, a fost o scădere de 31% în ultimele 12 luni.
• Regatul Unit, pe de altă parte, a suferit o ușoară încetinire de 34%
• Situația în Franța este diferită, unde după un început destul de obositor, totul a fost stabilit.
• În mod ciudat, pe de altă parte, investițiile care au înregistrat niveluri foarte ridicate în 2018, în 2019, s-au prăbușit în Spania și Polonia.
După ce am observat că, în general, piața destinată comerțului s-a prăbușit vizibil, putem vedea totuși care sunt cele mai populare zone din diferitele țări europene.
În ceea ce privește Spania, Gran Via din Madrid este cea mai căutată locație de retailerii internaționali
Celebrul Avenue des Champs-Elysées din Paris continuă să apară datorită deschiderii recente a noilor magazine emblematice
Slovenia Polonia și Republica Cehă așteaptă cu nerăbdare noi mărci de îmbrăcăminte în zonele Varșovia și, respectiv, Praga.
Ce să spun, situația pare destul de variată. Deși nu putem afirma cu certitudine care vor fi următoarele tendințe. Ceea ce vă putem garanta este că vă vom ține la curent pe portalul nostru. Fie că sunt sfaturi pe piața imobiliară sau rapoarte specifice pe un anumit subiect, soluția va fi întotdeauna unică: Realigro!
Dar, în ciuda faptului că există o „cerere foarte mare de clădiri noi în scopuri comerciale și în ciuda faptului că economia se redresează după ani de criză, reclama se confruntă cu o fază de impas.
Vorbim despre investiții care înregistrează în continuare un declin de 45 de miliarde în ultimul an.
Dar să trecem la miezul acestei probleme. Astăzi, de fapt, am decis să analizăm această circumstanță în cel mai bun mod, să înțelegem pe deplin dinamica și să încercăm să ipotezăm posibilele prognoze viitoare.
Deci, dacă sunteți gata, putem deschide articolul nostru!
Pornim de la presupunerea că, în comparație cu alte categorii ale sectorului imobiliar, investițiile cu amănuntul oferă stimuli particulari pentru cumpărători. Nu vorbim doar și exclusiv de vânzarea proprietății în sine, ci de oportunitățile din punct de vedere economic al veniturilor. Prin urmare, este ușor să înțelegem cum acest segment este important pentru un procent bun de investitori. Deci de ce scad investițiile? Vedem situația europeană.
Investiția, în general, în imobiliare nerezidențiale, în Europa, a ajuns la 256 miliarde de euro în ultimul an. Obiectivul principal este cel al birourilor, în timp ce vânzarea cu amănuntul a atins - cu 25% (cu circa 41 miliarde mai puțin) decât anul precedent. Și cota pentru investiții comerciale? De la 21% la 15%.
Prin urmare, există o mare incertitudine din partea investitorilor. Dar să aruncăm o privire mai atentă la imaginea principalelor realități europene.
• Germania este cel mai important motor economic din acest sector. În ciuda acestui fapt, chiar și în acest caz, a fost o scădere de 31% în ultimele 12 luni.
• Regatul Unit, pe de altă parte, a suferit o ușoară încetinire de 34%
• Situația în Franța este diferită, unde după un început destul de obositor, totul a fost stabilit.
• În mod ciudat, pe de altă parte, investițiile care au înregistrat niveluri foarte ridicate în 2018, în 2019, s-au prăbușit în Spania și Polonia.
După ce am observat că, în general, piața destinată comerțului s-a prăbușit vizibil, putem vedea totuși care sunt cele mai populare zone din diferitele țări europene.
În ceea ce privește Spania, Gran Via din Madrid este cea mai căutată locație de retailerii internaționali
Celebrul Avenue des Champs-Elysées din Paris continuă să apară datorită deschiderii recente a noilor magazine emblematice
Slovenia Polonia și Republica Cehă așteaptă cu nerăbdare noi mărci de îmbrăcăminte în zonele Varșovia și, respectiv, Praga.
Ce să spun, situația pare destul de variată. Deși nu putem afirma cu certitudine care vor fi următoarele tendințe. Ceea ce vă putem garanta este că vă vom ține la curent pe portalul nostru. Fie că sunt sfaturi pe piața imobiliară sau rapoarte specifice pe un anumit subiect, soluția va fi întotdeauna unică: Realigro!