Milenarii au supărat luxul

De mai multe ori în coloanele anterioare am vorbit despre fenomenul „Millennials”. Pentru cei care nu i-au urmat, Millennials sunt pur și simplu tinerii de astăzi, care cu noi moduri și obiceiuri deranjează toate sectoarele. Inclusiv piața imobiliară. Până la punctul în care, în multe țări, cum ar fi Spania sau Germania, au fost aplicate numeroase intervenții pentru a permite tinerilor investitori să își realizeze mai ușor propria independență locativă.

Ei bine, dacă atunci când vorbim despre „Generația Z” ne gândim doar la mici schimbări pe care le aduce societății actuale, ne înșelăm. De fapt, un sector cheie al imobiliarului, luxul, a fost și continuă să fie în desfășurare tocmai datorită acestei noi porțiuni de populație. Din ce în ce mai decisiv în procesele evolutive sociale, dar și economice. În cazul nostru, în coloana de astăzi, vom încerca să analizăm situația SUA, referitoare la imobilele de lux.
Deci, dacă sunteți gata, putem începe!

Presupunem că până și luxul a suferit schimbări importante. În primul rând, în ceea ce privește prețurile. Segmentul de lux, de fapt, în unele țări, a cunoscut prăbușiri reale din punct de vedere economic. În altele, o scădere a disponibilității proprietăților pe piață. Efect evident, pentru a evita o devalorizare extremă a cărămizii. Prin urmare, dacă situația de urgență pandemică a lovit și un pilon precum luxul, nu veți fi surprins dacă schimbarea a fost în mare parte determinată de Millennials. Să vedem datele.
Dacă înainte Millennials preferau semnarea contractelor de leasing, acum, în America, aceștia reprezintă 38% din cumpărătorii de proprietăți de lux. Ele rup literalmente o idee ancestrală. Cea pe care tinerii, dar și mai mulți adulți preferă să cumpere mai întâi case la prețuri mici și apoi să le îmbogățească și să le modifice numai după ce au atins o stabilitate economică puternică.
Dar să vedem împreună care sunt cele mai populare locuri pentru tinerii investitori. Sunny California în primul rând, urmată de Florida.

Două zone cunoscute pentru frumusețea lor naturală, dar și pentru prezența multor cartiere și orașe în care costul vieții este foarte ridicat. Dar, se pare, acest lucru nu pare a fi o problemă pentru tineri. Mai mult, savanții au subliniat un merit suplimentar pentru Millennials. Cea de a fi cea mai educată generație, datorită bunăstării economice actuale (în ciuda crizei). Posibilitatea educației gratuite, dar și mentalitatea americană de a investi, de la o vârstă fragedă, în viitoarele colegii ale copiilor lor, a dus la nașterea unei generații conștiente de abilitățile sale. Și mai presus de toate dornici să fim independenți cât mai curând posibil.

De asemenea, vă reamintim că Millennials sunt aproximativ 72 de milioane de americani, unul dintre cele mai mari grupuri de populație, care se pregătesc să se scufunde în lumea muncii și a negocierilor. Cum va evolua situația? În așteptare, vă lăsăm cu acest mesaj pozitiv dat de către tinerii băieți, care învață să crească doar făcând pași mari, în imobiliare de lux! În timp ce așteptați să aflați mai multe, continuați să ne urmăriți pe portalurile noastre!

Căutați în Realigro

 

    Cont Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Preferinţe

      Pentru o mai bună utilizare a site-ului Realigro, setaţi preferinţele pentru limbă, valută, de metri pătraţi sau ft m²

      Set acum Nu se afişează din nou
    BB