Millennialii sunt cei mai dificili clienți: de aceea

De-a lungul anilor, după cum știm, nevoile umane au evoluat în pas cu societatea. În fiecare zonă, în fiecare sector, obiceiurile fiecăruia dintre noi s-au schimbat radical, adesea modificate în funcție de grupele de vârstă de referință.

Un om de familie va avea nevoie, în alegerea unei proprietăți, de o proprietate mare, probabil lângă clădirile școlare sau facilitățile de agrement potrivite pentru copii. Vor fi câteva proprietăți care vor atrage atenția persoanelor în vârstă care, dornici să-și petreacă în mod pașnic anii de pensionare, vor opta pentru proprietăți care nu sunt prea mari, dar confortabile și funcționale.

Trupa pe care nu am menționat încă este cea care pune întregul sector imobiliar în criză: cea a mileniului. După ce au intrat recent în sectorul nostru, ele apar tocmai din cauza nevoilor specifice pe care le exprimă față de celelalte categorii menționate anterior.

Sondajul a fost realizat de unii profesioniști din industrie, americani, iar rezultatele au fost după cum urmează. Mileniile folosite pentru a comanda și a anula așa-numitele plimbări și livrarea de mese pe telefoanele lor, deoarece nu sunt folosite pentru semnarea contractelor pe termen lung, nu pot percepe, din motive evidente, obligația personală atunci când se referă cu un agent imobiliar.

O atitudine care, deși pare a fi irelevantă, influențează foarte mult relațiile și mai ales abordarea pe care o are față de interlocutorul ipotetic sau de agentul însuși.

Problema fundamentală constă în faptul că această piață țintă nu poate fi luată în considerare, având în vedere că ea reprezintă o bandă indiferentă. De fapt, aproximativ 35% din sectorul imobiliar ocupă partea cererii, de către investitorii tineri. Pe lângă valoarea pur numerică, statisticile arată că puterea de cumpărare a unui mileniu este în mod evident mai mare decât un competitor probabil dintr-o gamă similară.

După cum a spus Kelman, un expert care a efectuat această analiză în prima persoană "" Este necesar să găsim modalitatea corectă de adaptare a serviciului de propuneri imobiliare la lumea la cerere în care trăim în prezent. Raportat complet pe o scară digitală. Acum va fi deci important să organizăm agenții în diferite echipe, capabile să dezvolte o abordare consultativă a provocărilor de accesibilitate, de o importanță fundamentală pentru atât de mulți cumpărători de case, formând agenți competenți peste tot ".

Prin urmare, o provocare frumoasă, care combină abilitățile cu necesitatea urgentă de a se apropia cât mai mult de noile nevoi exprimate de un segment din ce în ce mai larg și, totodată, din ce în ce mai evoluează.

Nu se știe încă cum aceste înclinații s-ar putea schimba în continuare. Cel mai important lucru, pentru a avea succes, este de a putea anticipa schimbările și, mai presus de toate, să-i amortizeze în cel mai bun mod posibil. Pentru a descoperi ceva mai mult, trebuie să așteptăm timp pentru a-și continua cursul și să înțeleagă direct cum și ce tendințe ale pieței se pot schimba în virtutea unui nou segment care deplasează întreaga lume de cărămizi!

Postări asemănatoare

Căutați în Realigro

 

    Cont Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Preferinţe

      Pentru o mai bună utilizare a site-ului Realigro, setaţi preferinţele pentru limbă, valută, de metri pătraţi sau ft m²

      Set acum Nu se afişează din nou
    BB